сряда, 26 ноември 2014 г.

Ако тръгна сега



Ако тръгна сега да пътувам 
с малко багаж - само себе си взела, 
посоката отдавна сънувам - 
без колебание към теб бих поела. 

Изоставила бих кръстопътя 
на излишни страхове и въпроси, 
повече няма да ме измъчват - 
всички отговори пътя ми носи. 

Неусетно ще олекнат оковите, 
като гривни, красящи ръцете ми. 
Ще ги запазя - да ми напомнят 
как ранимо е и вярва сърцето.

Ще изтръгна стрелите отровни
от гръдта си, но без да ги върна. 
Ще ми бъдат те верни пилоти,
в пътни знаци ще ги превърна.

И попътният вятър в платната
ще ми бъде мълчалив съучастник. 
Всяка вярна пътека позната
слънчев лъч ще я целува за щастие.

Ако тръгна сега да пътувам
само с надежда - тя е моя багаж,
Ще намеря ли каквото си струва, 
ще ме чакаш ли...Или си мираж?

Няма коментари:

Публикуване на коментар