петък, 14 октомври 2016 г.

Само игра



Игра ли поиска?
Тогава нека играем – 
на каквото си имаме
и каквото желаем.
Затвори тез очи,
отвори си сърцето,
погледни там, навътре
и открий ме във теб...
Как топло
прегръщам,  
и колко мога да давам –  
кога повече духом, 
кога повече тялом;
как с един поглед
говоря ти само,
а ти ме прочиташ
и знаеш –
лъжи няма;
как пълна съм
с думи, 
но често мълча
и на листа изписвам 
заета от теб тишина;
как летя,
преминавам
планини и морета,
за да бъда насреща
щом е нужно, 
до теб съм;
как намираш ме,
винаги,
близо до твоето рамо;
и всяко чувство, и цвят,
които давам ти,
вярна.
И на всичко останало
отчети емоциите само...
А сега представи си,
че мен
просто
ме няма!

Нали е само игра,
а как се почувства?!
Знам!
В живота, научих,
не се губи наужким!









Няма коментари:

Публикуване на коментар