събота, 26 април 2014 г.

Единствена моя несподелена любов




Не съм ти любимка, а аз те обичам.
Играеш си с мен - ти падрон си, аз роб.
Щом ласки жадувам, получавам плесница.
Мечтая за полет, а съм с надянат хомот.

Прегръщам те здраво, с нежност обличам
самотно прегърбените ти рамене.
Но само гневът ти така си навличам
и с удар премерен съм на колене.

Изглаждам ти бръчките, рисувам усмивка.
Във тъмното паля ти от моята свещ.
Изгарям си раните, нашепвам молитва.
Затоплям ти дланите с дъха си горещ.

И с вяра, надежда, сълзи, благослов -
до дъно раздавам се аз, без остатък.
Дълбаеш в душата ми ти със длето,
отнемаш и оставяш си твой отпечатък.

Безмилостен, яростен, тъжен, суров -
за мен си остана, как да кажа, до гроб -
единствена моя несподелена любов.
И тъй ще си тръгна от тебе, Живот.

Няма коментари:

Публикуване на коментар