събота, 25 февруари 2012 г.

Мое небе


Изгубих ли пътя?
 Какво ми се случи?
 Мрак около мен се стеле.
Поглеждам нагоре-
Е зейнала пропаст.
Къде си мое звездно небе?
Луната самотна
И тъжна поглежда,
Оставена в мрака и тя.
Къде са звездите -
Любов и надежда
Къде ли и те са сега.
Свалиха ги, да -
на мен ги дариха.
Любов и надежда една,
Повярвах на думата дадена.
Но били са напразни слова.
Потънаха дните ми,
Отроних самотна сълза.
Погълна ме бездната,
Единствена аз
И тази самотна луна.
Изтича по  малко
Животът и Времето.
Нехаещи за мойта тъга.
Но толкова нужни -
Те балсам са за бремето,
За мен, жадната - глътка вода.
Събрах ги желанията -  всички накуп,
Любов и надежда една.
И върнах звездите на място,
Където ги чакаше тъжна луна.
Огряха ми пътя-.
Намерих и себе си.
Отворих очи и видях
Звездите, които
Били са до мен неизменно
Преди, в пропастта и сега.
Усмихвам се, вярвам и гледам нагоре -
Там виждам сияние,
 пълно с желания,
С милион обещания.
И ме карат да се чувствам добре.
Политам, свободна - леко перце.
Здравей, мое звездно небе!

Няма коментари:

Публикуване на коментар