събота, 4 март 2017 г.

На онзи балкон


На онзи балкон те прегърнах с душата си.
Приюти ни тишината на онемялото насреща зелено море с дъх на бор. 
Вълните му се полюшваха омайно, бавно – 
същинска жена, докосната нежно от вятъра под едва повдигнатите поли 
на свенливостта. 
В унеса на тази ласка, дали чух името си?
Не помня… А така ми се иска да знам (как звуча в твоя взор).
Все още слушам тишината.

Хладните утринни пръсти на лятото те целуваха, треперещ под набезите 
им. 
Прогоних ги с моите устни. 
Твоите бяха дим.
Ефирният сив облак на дъха ти ме целуна първи, 
позволявайки ми да вкуся тютюневия ти аромат, още преди да те докосна с език.
Но само с топлината на твоя се поражда глада за теб. Неутолим.
Оставих се да ме погълне.

Сякаш си недосегаем, в очакване на съприкосновение. Измамно далечен, а само на пулс разстояние. Изплуваш бавно зад щита на мъглата 
в една сгушена самотност. 
Там скрих последните румени остатъци нерешителност. Във вдлъбнатината над дясната ти ключица. 
Оставяш се да бъдеш покорен, само защото си усетил моето пълно 
покорство, положено в ръцете ти. То има формата на сърцето ми.

И те прегърнах с душата си. 
А зеленото море с дъх на бор отрони въздишка – онази, която ти 
задържа вътре в себе си. Но която усетих в прегръдката на душата ти.



Няма коментари:

Публикуване на коментар