вторник, 24 май 2016 г.

На 24 май


На този ден мисълта ми отива към учителката ми по литература, Марияна Попова, за съжаление не вече между нас. Тя беше човекът, който преди близо 30г. ми даде първата подкрепа и насока в поезията и писането изобщо. Познаваше ме много добре, като се има предвид, че почти никога не ме изпитваше на глас - просто ме оставяше да пиша, независимо дали беше тема, разсъждения или просто отговор на някой въпрос. Често ме караше да чета пред целия клас, заедно с други, какво съм написала (много смущаващо изживяване за мен). Първа изпрати едно мое стихотворение за един Окръжен конкурс, посветен на 3 март. Спечелих. Бях на около 13г. Винаги ме питаше дали нямам нещо ново написано. Преодоляваше стеснението ми, четеше заедно с мен, показваше ми слабостите и силните страни. Далновидно беше видяла в мен това, което едва в последните години развивам - любовта ми към поезията. И благодарение на нея чувствам този празник, 24 май, мъничко и мой. 
Благодаря и Честит празник!











Няма коментари:

Публикуване на коментар