понеделник, 22 юли 2013 г.

Такава съм


Такава съм - изпълнена с дефекти
за този или онзи, все едно.
Обичам си ги, моите перфектни
черти са те, говорят за любов.
Такава съм - на навиците роб,
ще кажат някои дори.
О, да! Аз вярна съм до гроб
на туй за мене що гори.
Такава съм - обичам на инат,
си мислят някои за мен.
Обичам, но оставям твоят свят
свободен и непроменен.
Такава съм - с приятели мъже
ще кажат много, че флиртувам.
Е смешно, научете се поне
с мъже какво е честно да общуваш.
Такава съм - с несбъднати мечти
изглежда само, че съм пълна.
Мечти си имам,  всичките дори
започват вече да се сбъдват.
Такава съм - обича ли ме някой
да е, защото само мен бленува.
А не, защото съм остатък,
а нощем друга да сънува.
Такава съм - избираш ли ме ти,
приемаш моите дефекти.
Говорят за любов и казваш си, 
че за тебе всъщност са перфектни.


 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар